ביטוח מקיף – דברים שחשוב לשים לב לפני שרוכשים פוליסה

ביטוח

 

ביטוח רכב, כידוע, כולל בתוכו 2 רכיבים. ביטוח חובה, וביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. עבור מרבית בעלי הרכבים והנהגים, ביטוח מקיף הוא הביטוח החשוב ביותר מבין השלושה. למעשה, עליו אנחנו משלמים את החלק המהותי במחיר של הפוליסה.

הסיבות שביטוח מקיף הוא הרכיב היקר ביותר בפוליסת ביטוח רכב הן קודם בגלל העובדה שמדובר ברכיב שמתייחס לדבר עצמו רכב המבוטח. אנחנו משלמים עליו עשרות אלפי שקלים בעת רכישתו ורוצים לשמור עליו היטב עד למועד בו נרצה למכור אותו. ככל ששווי הרכב יהיה גבוהה יותר הפרמיה של הביטוח תעלה בהתאם.

כיסויים – חברות הביטוח מציעות לנו מגוון רחב של כיסויים בעלויות שונות הקשורות לשימוש ברכב. החל ממקרים קטנים של נזקים למראות, שמשות, פנסים ועד למקרים קיצוניים של טוטאל לוס או פגיעה משמעותית אחרת ברכב.

בסופו של דבר, המטרה שלנו כבעלי רכב היא להשתמש ברכב וממש את הפוליסה במקרה הצורך בצורה נוחה, רציפה, ללא שום בעיה. ביטוח מקיף מאפשר זאת. ככל שהביטוח יכלול יותר פרטים וכיסויים, כך נוכל להשתמש בו בצורה הרבה יותר טובה. בין אם זה אומר שנוכל לקבל שירותי דרך בעזרת הפוליסה אם נתקע באמצע הלילה ובין אם זה אומר שנוכל לקבל מענה אם עשינו תאונה או שהרכב נגנב.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים ביטוח מקיף?

בעיקרון, אנחנו צריכים לוודא שהפוליסה אותה אנחנו מקבלים מחברת הביטוח מתאימה לצרכים שלנו על פי סוג הרכב וערכו, וכן על פי הצרכים שלנו כנהגים. אנחנו צריכים לוודא שהחברה מספקת לנו את כל הכיסויים הרלוונטיים, בשביל שלא נמצא את עצמנו בסיטואציה בה אנחנו צריכים לשלם יותר עבור דברים שהיה אפשר שהפוליסה תכסה לפחות חלקית.

עלינו לבדוק איך אפשר להפעיל את הפוליסה בהקדם, ותוך כמה זמן החברה מגיבה לפניה שלנו ומספקת לנו את מה שסוכם בינינו. עלינו לבדוק גם אילו תנאים החברה דורשת מאיתנו בשביל לבצע זאת. למשל, כל מה שקשור להתקנת מערכות אבטחה לרכב, התקנת מערכות בטיחות, באילו מקרים הרכב ייחשב כטוטאל לוס ואיזה פתרון היא מציעה לנו בתגובה.

קבלו הצעות מחיר, תשוו ותקנו ביטוח מקיף

בסופו של דבר, הדרך הנכונה לרכוש ביטוח מקיף היא להיכנס לאתר Wobi, לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח מובילות, לבחון אותן, להשוות ואז לרכוש את הפוליסה המשתלמת ביותר. זו שתספק את התנאים והכיסויים הטובים ביותר בשוק.

 ביטוח

אז מה היה לנו בכתבה:

Top tenders

top tenders הינו אתר מוביל לפרסום מכרזים ברשת. הזדמנויות עסקיות הן כלי חשוב וקריטי להמשך פעילות העסק, האתר שלנו פותח במיוחד בשביל זה בצורה חדשנית וייחודית בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ביטוח נהג צעיר ליום אחד
ניווט בעולם של ביטוח נהג צעיר ליום אחד

לנהגים צעירים, הצורך בביטוח רכב זמני ליממה בלבד יכול להתעורר מסיבות שונות כמו השאלת רכב, נסיעת מבחן ברכב או יציאה לטיול קצר. בעוד שפוליסות ביטוח רכב מסורתיות לא תמיד נותנות מענה לצרכים לטווח קצר, ביטוח נהג צעיר ליום אחד מציע פתרון גמיש ונוח לכיסוי זמני.

לקריאת המאמר »
פלאפון עסק
עשה מהפכה בעסק שלך עם בניית בוטים המדריך האולטימטיבי

בניית בוטים מחוללת מהפכה באופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחות. כלים אלה המופעלים על ידי AI יכולים לייעל תהליכים, לשפר את היעילות ולשפר את חווית הלקוח. על ידי הטמעת בוטים באסטרטגיה העסקית שלך, אתה יכול להישאר לפני המתחרים ולהניע צמיחה.

לקריאת המאמר »
איטום גגות
האם איטום גגות מכוסה בפוליסת ביטוח הדירה? היכרות עם הפרטים הקטנים

בעת רכישת דירה חדשה או קיימת, רוב הרוכשים מקפידים לברר לעומק את פוליסת ביטוח הדירה ואת הכיסויים השונים שהיא כוללת. אחד הנושאים החשובים הוא כיסוי לנזקי גג וצורך פוטנציאלי בשיפוץ איטום הגג. אך האם איטום גגות באמת מכוסה במסגרת פוליסת ביטוח הדירה הממוצעת? פרטים קטנים עלולים להכריע.

לקריאת המאמר »