חיסכון – למה חשוב לחסוך לילדים?

אנחנו חיים בעידן שפע, בו ילדים מקבלים הרבה מאוד מתנות מהוריהם, סבים וסבתות, קרובי משפחה וחברים. עידן בו ילדים נהנים משלל צעצועים, משחקים, בגדים, גדג'טים וחפצים אחרים שמשמשים אותם מדי יום. לעיתים קרובות, הם משתמשים בפריט מסוים פעם אחת ואז מניחים אותו בצד מחוסר עניין או שבמקביל הם קיבלו מתנות נוספות שמושכות את תשומת ליבם.

עולה שאלה, האם יש אופציה אחרת. האם במקום שההורים ובני המשפחה הקרובים יקנו לילדים מתנות, שיהפכו מהר מאוד לחסרות שימוש, יש אופציה הרבה יותר טובה לטווח הארוך, דברים שיכולים לשרת את הילד הרבה יותר טוב, כלכלית ובמובנים מסוימים אפילו מבחינה חינוכית. הילד ילמד להעריך כסף בצורה הרבה יותר טובה.

הפתרון הטוב ביותר הוא חיסכון. כלומר, במקום לקנות לילדים מתנות או להציע לבני משפחה קרובים לקנות מתנות, עדיף לפתוח עבורם תוכנית חסכון ולהשקיע בה כסף. גם אם מדובר על סכומים קטנים, עדיין זה יכול להיות מאוד אטרקטיבי ונכון לטווח הארוך. מדובר על תוכניות חיסכון שהילד יוכל לפתוח אותן בעתיד, בין אם זה לפני או אחרי גיל 18 ולעשות בהן שימושים שונים.

 

למה נכון לפתוח תוכנית חיסכון לילד?

ראשית, חיסכון לילד יכול להבטיח לו ביטחון כלכלי מסוים בעתיד. למשל, אם הורה מחליט במקום לקנות לילד עוד מוצר אלקטרוני, הוא משקיע את הכסף בתוכנית חיסכון, אז מאוד יכול להיות שבטווח זמן מסוים הכסף שיצטבר בתוכנית יאפשר לילד ליהנות מתשואה יפה ומשמעותית, כזו שתאפשר לו להירשם ללימודים במקומות שונים, לרכוש רכב, או אפילו לתת לו איזו מקדמה מסוימת לרכישת דירה. הכל תלוי כמובן בסכומים ובמשך הזמן שהתוכנית תפעל.

שנית, בעזרת חיסכון לילד ההורה יכול ללמד אותו כיצד מתנהלים נכון מבחינה כלכלית. כלומר, במקום לבזבז כסף או במקום לצבור מוצרים ופריטים שתוך זמן קצר כבר יהפכו לבלתי שימושיים ובלתי רלוונטיים, הוא ילמד שיש לו אפשרות להשקיע את הכסף בתוכנית חיסכון שתשרת אותו בעתיד. כך הוא ילמד את הערך של החיסכון, ערך של השקעה לעתיד, ביטחון כלכלי ועוד.

שלישית, בצורה כזו הילד גם ישתמש רק באמצעים ומוצרים שהוא באמת צריך. הוא ילמד להכיר בכך שאין סיבה לקבל או לקנות אינספור מוצרים שלא לצורך, ואין סיבה להחליף כל שנה פריט כזה או אחר.

 

איך עושים את זה נכון?

בשביל ליהנות מתוכנית חיסכון מותאמת לילדים, יש לבחון את המסלולים השונים המוצעים לנו, בין אם זה מבחינת ריביות, סכום מינימום נדרש לחסכון, משך הזמן שנדרש בשביל להשתמש בתוכנית, מתי הילד יכול למשוך את הכסף מהתוכנית ועוד.

כל הנתונים הנ"ל, יכולים לעזור לנו גם לבחור תוכנית חיסכון מותאמת וגם לספק לילד ביטחון כלכלי איכותי וללמד אותו על מהות של תוכנית חיסכון.

אז מה היה לנו בכתבה:

Top tenders

top tenders הינו אתר מוביל לפרסום מכרזים ברשת. הזדמנויות עסקיות הן כלי חשוב וקריטי להמשך פעילות העסק, האתר שלנו פותח במיוחד בשביל זה בצורה חדשנית וייחודית בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ביטוח נהג צעיר ליום אחד
ניווט בעולם של ביטוח נהג צעיר ליום אחד

לנהגים צעירים, הצורך בביטוח רכב זמני ליממה בלבד יכול להתעורר מסיבות שונות כמו השאלת רכב, נסיעת מבחן ברכב או יציאה לטיול קצר. בעוד שפוליסות ביטוח רכב מסורתיות לא תמיד נותנות מענה לצרכים לטווח קצר, ביטוח נהג צעיר ליום אחד מציע פתרון גמיש ונוח לכיסוי זמני.

לקריאת המאמר »
פלאפון עסק
עשה מהפכה בעסק שלך עם בניית בוטים המדריך האולטימטיבי

בניית בוטים מחוללת מהפכה באופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחות. כלים אלה המופעלים על ידי AI יכולים לייעל תהליכים, לשפר את היעילות ולשפר את חווית הלקוח. על ידי הטמעת בוטים באסטרטגיה העסקית שלך, אתה יכול להישאר לפני המתחרים ולהניע צמיחה.

לקריאת המאמר »