מכרזים לעבודות חשמל

מכרזים לעבודות חשמל

מכרזים לעבודות חשמלאם אתם חשמלאים או קבלני חשמל ואפילו בעלי חברות בינוניות לעבודות חשמל, ודאי החלום שלכם הוא להתרחב, לגדול ולהרוויח הרבה יותר כסף. קשה מאוד היום בישראל להרוויח כסף רק מהשוק הפרטי. מוסר התשלומים לא תמיד הכי טוב, חברות הרוצות לשכור את השירותים שלך גם רוצות לחסוך ולכן מקצצות בעלות העסקה, קשה מאוד להגיע לגופים פרטיים שמציעים עסקאות בהיקף משתלם ובכלל האם נשקיע כסף ברכישת ציוד, הכשרה וכד' לצורך התרחבות רק עבור עבודה מזדמנת. אלו ועוד שלל סיבות אחרות, די מגבילות את ההתפתחות דרך השוק הפרטי.

לעומת זאת, המגזר הציבורי הוא עולם אחר. הוא טומן בחובו כל כך הרבה מקורות תעסוקה גם לעסקים קטנים ובינוניים והוא מאפשר רווח נאה ברמת בטיחות גבוהה. כמעט כל גוף או משרד ממשלתי זקוק לעבודה כלשהי, במקרה שלנו בתחום החשמל. כך גם מוסדות ציבור, רשויות מקומיות, יחידות סמך ממשלתיות, גופים כלכליים גדולים במשק שהם גופים ציבוריים, חברות ממשלתיות, גופים ביטחוניים ועוד ועוד. כאשר גופים מעין אלו זקוקים שמישהו יבצע עבורם עבודה – הם מחויבים על פי חוק לפרסם מכרז. במקרה שלנו, מכרזים לעבודות חשמל מתפרסמים כל העת. החוכמה של עסק שרוצה לגדול – היא להגיע אליהם ולשאוף להצליח בהליך המכרז עצמו.

מכרזים לעבודות חשמל מותאמים לכולם

לכל הגופים והחברות הממשלתיות, ישנם תקציבי ענק ואת המנדט לבצע פרויקטים גדולים כקטנים. בשל החובה שלהם לקיים תהליך מכרז שוויוני, הם מפרסמים עשרות מכרזים מידי יום, במגוון תחומים. יש מכרזים עם תקציבי ענק וישנם מכרזים עם תקציבים בסדרי גודל קטנים יותר. כולם, מאפשרים לזוכה בהם, להרוויח ולפתח את העסק שלו ברמה חסרת תקדים. ואם כל זה, רובם המוחלט של בעלי העסקים הבינוניים והקטנים אינם נגשים למכרזים הללו ומונעים בעצמם את התפתחות העסק שלהם.

מדוע? מחקרים הלו 2 סברות המציגות 2 חסמים.  הראשון הוא חסם פסיכולוגי ועיקרו פחד או חשש לגשת למכרזים. הפחד נובע מהעובדה שאולי איני מספיק טוב או איני מספיק גדול או נחשב כדי לזכות במכרז. האמת היא שאומנם קיימים במכרזים תנאי סף ואכן קבלן חשמל קטן לא יוכל להתמודד בהצלחה על מכרזים לעבודות חשמל של תאורת הרחוב בעיר ממוצעת אבל מנגד, קיימים המון מכרזים שכן מותאמים גם לעסקים קטנים. למשל עבודות חשמל במתנ"ס או בית ספר, מכרזים לעבודות חשמל במקומות ספציפיים שתחת גופי או משרדי ממשלה ועוד ועוד הזדמנויות. כל מה שצריך זה מערכת שממקדת אותך ומגישה לך מידי יום את המכרזים המתאימים לתחום עיסוקך ותפורים למידותיך.

קיים גם החשש. החשש הוא כי מכרזים רבים תפורים ואם כן מה הטעם לגשת. לא נכחיש ששחיתות קיימת בכל גוף כמעט. אבל ניתן לומר בוודאות שזה אינו המצב ב-99 אחוז מן המקרים. להפך, מטרתו של המכרז הוא לאפשר הליך שוויוני ובמיוחד במכרזים ציבוריים חלה חובת השקיפות וכולנו יכולים לבחון גם הצעות של מתחרים, כך שהסיכוי להטיית מכרז – הולך וקטן.

להגיע אל מכרזים לעבודות חשמל

גם אלו המבינים את התרומה האדירה של השתתפות בתהליך מכרזים לעבודות חשמל עדיין אינם ניגשים למכרזים. הסיבה לכך מעט מפתיעה אם כי כואבת: הם פשוט אינם מודעים לעשרות המכרזים שמאפשרים הזדמנויות עסקיות מהמעלה הראשונה. המת היא שזה קשה. אין חוק או תקנה המחייב את הגופים לפרסם את המכרזים במקומות ספציפיים ולכן התפזורת שלהם רחבה. קשה עד בלתי אפשרי לנסות ללק בעצמך, כבעל עסק קטן את כל ההזדמנויות התוצאה היא שרבים מהם פשוט מתפספסים.

גם אם נתקלנו במכרז מסוים, לעיתים נתקשה להבין לאיזה תחום הוא פונה, מהם הדרישות שלו, מהו תאריך ההגשה שאסור לנו לפספס ומי בכלל המפרסם של המכרז. העובדה שאיתרנו מכרזים לעבודות חשמל לבדה- אינה מספיקה. יש לבצע פילוחים מתאימים, שיאפשרו לנו לגשת רק למכרזים שמתאימים לנו ולא שנבזבז אנרגיה, זמן וכף על מכרזים שאינם מותאמים לנו. 

תנו למומחים לעשות את העבודה במקומכם

הפתרון לכך הוא פשוט, בין אם אתם מחפשים מכרזים לעבודות חשמל ובין אם אתם מחפשים הזדמנויות בתחומים אחרים. הדרך הטובה ביותר כדי להגיע ולהיחשף למכרזים החשובים, המתאימים והנכונים ביותר עבורנו (לצד כל המכרזים כולם), היא באמצעות אתר כמו שלנו, המרכז את כל המכרזים הציבוריים והפרטיים הקיימים בכל רגע נתון. אנחנו מספקים שירותים מתקדמים המאתרים ומנגישים עבור עסקים  את כל המידע על מכרזים לעבודות חשמל, באופן שוטף, מכל הגופים. תמורת דמי מנוי שאינם גבוהים, נפתח בפניך מאגר עצום של הזדמנויות אותן ניתן לפלח לפי דרישה ולהיות בשליטה מלאה על המכרזים שתיגש אליהם, בלי תחושת פספוס ועם כל המידע הדרוש לך כדי להצליח.

כך תוכל להגיע להזדמנויות חדשות, לקולות קוראים ולמכרזים, להרחיב את הפעילות העסקית שלך על ידי התקשרות עם חברות ציבוריות, שהן בעלות מוסר תשלומים יציב יותר ולממש את הפוטנציאל שלך ושל העסק שלך.

אז מה היה לנו בכתבה:

Top tenders

top tenders הינו אתר מוביל לפרסום מכרזים ברשת. הזדמנויות עסקיות הן כלי חשוב וקריטי להמשך פעילות העסק, האתר שלנו פותח במיוחד בשביל זה בצורה חדשנית וייחודית בעזרת הכלים המתקדמים ביותר.

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
ביטוח נהג צעיר ליום אחד
ניווט בעולם של ביטוח נהג צעיר ליום אחד

לנהגים צעירים, הצורך בביטוח רכב זמני ליממה בלבד יכול להתעורר מסיבות שונות כמו השאלת רכב, נסיעת מבחן ברכב או יציאה לטיול קצר. בעוד שפוליסות ביטוח רכב מסורתיות לא תמיד נותנות מענה לצרכים לטווח קצר, ביטוח נהג צעיר ליום אחד מציע פתרון גמיש ונוח לכיסוי זמני.

לקריאת המאמר »
פלאפון עסק
עשה מהפכה בעסק שלך עם בניית בוטים המדריך האולטימטיבי

בניית בוטים מחוללת מהפכה באופן שבו עסקים מתקשרים עם לקוחות. כלים אלה המופעלים על ידי AI יכולים לייעל תהליכים, לשפר את היעילות ולשפר את חווית הלקוח. על ידי הטמעת בוטים באסטרטגיה העסקית שלך, אתה יכול להישאר לפני המתחרים ולהניע צמיחה.

לקריאת המאמר »